søndag den 19. august 2007

Ustabilt internet

Nøj, hvor er jeg ikke særlig begejstret for TDC lige p.t.

I gennem de sidste par uger (Faktisk siden jeg afleverede en skriftlig klage over mit TDC-TV i den nærmeste TDCbutik! En klage jeg forøvrigt ikke har fået svar på endnu. ) har jeg hver eneste dag oplevet 10-30 gange, at min internetforbindelse forsvandt.

Bare sådan lige i et par minutter ad gangen, men nok til jeg bliver irriteret.

Nå, i går ved middagstid teede modemet sig så atter på nu-går-jeg-offline-et-par-minutter--måden; blinkeblinkeblinkepause i et par minutter....og så kommer signalet igen....

....det gjorde det bare ikke i går!

Enten stod den på "larmende tavshed" (=ingen blink overhovedet) eller også lidt formålsløst blinkeri. Men ingen forbindelse til nettet. Da jeg gik i seng ved midnatstide var det stadig uden forbindelse til omverdenen.

Så det er først her til formiddag jeg er kommet online igen - sålænge det nu varer.

TDC-TV har jeg forøvrigt næsten helt opgivet at se. Oftest kan jeg slet ikke få lov til at tænde for skidtet og når jeg endelig kan, så pixelerer billedet konstant (ofte fulgt af en øresønderrivende ubehagelig lyd) eller billedet fryser fast.

UPDATE: Fedest! Nu kan jeg ikke en gang tænde for mit fjernsyn. Det er dødt. (Der er skiftet batterier i remoten, der er gjort forsøg på at tænde det manuelt - uden resultat og det virkede altså upåklageligt i går!)

UPDATE-igen-igen. Nå, så fik jeg tv'et til at virke. Så er der i det mindste een ting, der virker *G*

For )%/(¤)%/ hvor jeg dog hader teknik, når det ikke virker som det skal!
Teknik skal bare fungere. Basta!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar