søndag den 27. april 2008

En god nats søvn gør underværker

Fredag aften mødtes jeg med nogle af mine tidligere kolleger. Der var god mad, iskold hvidvin og pigesnak, som mænd ikke kan tåle at høre - hehe - og hold k... hvor var det sjovt!

Jeg kom først i seng kl. 5 fordi jeg absolut skulle trækkes med på Damhuskroen af alle steder! Nåhm, det var okay at pjatte rundt på dansegulvet med tøserne et par timer, men så var jeg altså også så bombet, at jeg ville sove. Som sagt, så gjort. En taxa hjem til veninden og på hovedet i seng.

Næste morgen ved middagstid stod jeg i ført arbejdstøj og smadrede løs på en bræddevæg i min søsters kolonihave. Det var dælme sjovt at smadre løs, når det samtidig havde et formål; at rive en halv hytte ned.

Kl. halv seks om aftenen var jeg dog så træt, at jeg hellere måtte bevæge mig hjemad, inden jeg var så træt, at jeg ikke kunne føre mcen på betryggende vis.

Inden klokken var halv otte sov jeg. Og jeg sov og sov og sov - vågnede først lidt i ni her til morgen.

Dagen er gået med oprydning/rengøring/lettere havearbejde og om lidt skal jeg i gang med skoleforberedelsen.

Efter sådan en weekend er jeg glad for at der kun er tre arbejdsdage i den kommende uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar