lørdag den 5. april 2008

Det er edderma'me snyd!

Så er det endelig fredag ( igår altså!) og jeg glæder mig til det bliver weekend.

Ugen på jobbet har slidt på mig, så jeg ser frem til at kunne få ladet batterierne op igen... og hvad sker der så i løbet af dagen?

Tja, allerede fredag formiddag begynder jeg at få hoste og "irriteret hals".... senere fredag eftermiddag begynder jeg at småfryse og derfra er der ikke langt til de første ægte tegn på, at jeg næppe får ladet batterierne op i løbet af denne lørdag og søndag; det gør lidt ondt i halsen, når jeg synker.

 Jeg går tidligt i seng - meget tidligt - og sover inden klokken er 21.

Vågner ved 4-tiden fordi det gør meget ondt i halsen hver gang jeg synker. Giver mig til at læse lidt, falder atter i søvn.

Vågner igen ved 8-tiden. Det gør ikke ondt i halsen mere, til gengæld føler jeg mig generelt utilpas.

Hovedet føles tungt og tanken om alt det skolearbejde jeg nu ikke får lavet, fordi jeg har det skidt, har ikke just en positiv indvirkning på humøret.

Jeg hader at være bagud! ...og nu er det vist tid at gå i seng igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar