mandag den 14. april 2008

Ikk' så tosset endda

Vågnede kl. 4.35 i morges og kunne absolut ikke falde i søvn igen, og det var ikke fordi jeg ikke prøvede.

 Næsten en time lå jeg og blev mere og mere irriteret over ikke at kunne falde i søvn igen. Kl. 5.30 "kunne det da også bare være ligemeget"....og jeg stod op. ...og nu er det så, at jeg har fundet ud af, det slet ikke er så tosset igen at komme tidligt op.

Jeg har nået alt "morgenhalløjet", såsom bad, madpakkeklargøring etc. allerede nu - lige bortset fra indtagelse af morgenmaden.

 Ja, jeg har endda fået smidt en vask over... og jeg skal først ud af døren 7.15.

Tænk at have så god tid - og så på en mandag!

 P.S. At jeg så godt ved, jeg vil være ualmindelig træt i eftermiddag - det er en anden sag :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar