søndag den 1. juni 2008

De små fornøjelser

Et sløret syn på venstre øje gør tilværelsen en hel del mere besværlig og trættende, så dagene ligner hinanden til bevidstløshed:

Sove - stå op - spise - indtage to hovedpinepiller - på job - evt. møder - hjem - forberedelse - evt. lidt tvkigning mens aftensmaden indtages - i seng ved 20-20.30 tiden - sove.

Så for tiden:

- Sover jeg ualmindelig meget, for det meste mellem 8-12 timer i døgnet.
- Ser jeg ikke ret meget tv - det er for besværligt at fokusere i længere tid ad gangen
- Forsømmer jeg både bloglæsning og -skrivning

Når man sådan befinder sig i en venteposition, gælder det om at finde de små fornøjelser, så man trods alt stadig føler, man har et liv - bare en gang imellem!

Sådan et øjeblik havde jeg i dag. I hele to timer glemte jeg faktisk, at mit syn er elendigt; jeg var nemlig optaget af at beundre nevøens udfoldelser ;o)

Nu er jeg til gengæld så også lige til at klappe sammen og smide i seng - jeg skulle dog gerne lige nå at indtage noget føde inden da.

Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar