mandag den 30. juni 2008

...og pludselig var hun væk...?

Det er ihvertfald, hvad jeg frygter, der sker lige om lidt.

Har jo været uforstandig og er begyndt at rode med Wordpress, selvom jeg knap nok fatter en hujende fis af, hvad der menes;

XML-RPC and Atom-interface
Du kan nu skrive indlæg til din WordPress-blog med værktøjer som
Windows Live Writer, Ecto, Bloggar, Radio Userland (det vil sige, at du kan bruge Radios e-mail-til-blog-mulighed), NewzCrawler og andre værktøjer, der understøtter Blogging API'erne! :) Du kan læse mere om XML-RPC-support i codexet.

It's all Greek to me!

Sådan som jeg læser ovenstående burde jeg nok afholde mig fra at bruge WP - eftersom det tyder på, at jeg slet ikke kan skrive indlæg. Jeg har ingen af ovenstående programmer.

Nå, men nu forsøger jeg at uploade skidtet - og hvis det hele crasher, går jeg i seng og så sletter jeg alt på domænet i morgen og uploader den kopi jeg lige har taget af domænets filer og så lever jeg videre med min nuværende blog. Forhåbentlig da.

*dyb indånding* - GO!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar