søndag den 4. april 2010

Bytte-station

Når nu veninden skal besøge nogle venner - og derfor skal af på togstationen nærmest min bopæl, ville det da være åndssvagt ikke lige at trille en tur forbi, så vi kan få byttet. Det var f.eks. ved at være på tide hun fik sin SATC-boks tilbage...!

Derudover havde jeg 7-8 nøgler bomuldsgarn. Jeg KAN bare ikke strikke pænt med bomuldsgarn, så hun kunne lige så godt få garnet at hækle af. Hun havde så et par overraskelser med til mig; I et af de blade jeg købte på en af vore Helsingborg-ture, var der opskrift til en rigtig sød hæklet stjernedug, som jeg havde sagt, jeg godt kunne tænke mig, så jeg fik lige to af dem og de er meget smukke begge to:

 

 Derudover havde hun de sødeste katte-grydelapper med til mig. Dem er jeg superglad for - jeg elsker jo katte :o)

 

 De smukke nye ting bliver dog først taget i brug, når jeg har fået et nyt køkken (=læs: bolig).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar