fredag den 2. april 2010

De står jo nærmest i kø...

...overspringshandlingerne! Planen for i dag er faktisk at blive færdig med alt skolearbejdet, men jeg er godt nok længe om at komme i omdrejninger. Det er ellers ikke fordi jeg skal lave så meget igen:
  1. Oversigt over alle fags resterende timer og deres indhold (For 9. klasserne kun frem til udtræksdagen 23/4, da resten af planlægningen afhænger af prøvefag)
  2. Færdiggøre oversigten over årets læste tekster i dansk/engelsk og tysk (4 hold)
  3. Lave forslag til fordybelsesområderne til danskprøven
  4. Finde egnede prøvetekster til fordybelsesområderne -DROPPET indtil videre!
  5. Lave oversigt over elevsynopser i tysk og engelsk
  6. Gøre klar til undervisningen tirsdag
  7. Pakke taske til tirsdag
Det er jo ganske overskueligt, især da jeg kun mangler faget dansk i punkterne 1 og 2 og næsten er færdig med punkt 5 (Og så er punkt 6 hurtigt overstået). Ikke desto mindre har jeg dog også:
  • øvet mig i at gå i mine nye MBT-sko - flere gange
  • hevet håndarbejdsopskrifter ud af ugeblade
  • sorteret opskrifterne i strik, syning, broderi og hækling (til veninden)
  • læst og kommenteret blogs
  • vasket op
  • skrevet blogindlæg
  • surfet nyheder på BT/EB og TV2
  • printet rabatbilletter ud til Kreativmessen i næste weekend
Nu må jeg altså lige tage mig sammen - og glemme ALT om det strikketøj, der ligger på sofabordet og lokker....!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar