fredag den 9. april 2010

Meget dyrt, men nødvendigt!

Så fik jeg endelig trillet XJ'eren til forårseftersyn - og det bliver dyrt, meget dyrt. Udover den skal have nyt kædekit og batteri, foruden alt muligt andet "småtteri" er det også absolut nødvendigt, at den får ny monostøddæmper, da det kan være livsfarligt at køre på den, som den gynger lige nu. Støddæmperen gik i slutningen af sidste sæson, så jeg havde nok på fornemmelsen, at denne omgang servicetjek ville blive dyr. Jeg regner med 10K, men det kan godt gå hen og blive mere. Bare støddæmperen alene koster jo 2900,- i anskaffelse. Men sådan er det. I stedet for at være irriteret over sådan en udskrivning, vil jeg glæde mig over at mc'en kommer til at føles som ny og vil være helt sikker at køre på. Det er sgu det vigtigste. Om 8-10 dage burde den være klar til afhentning - og tror du jeg glæder mig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar