søndag den 14. september 2014

Familie-weekend

Det var så den weekend...

Lørdag gik hele dagen med at hjælpe min søster + familie med at flytte ind i deres nye fine hus og idag, søndag var vi så på familiebesøg i Skåne....og kom først hjem her ved 19-tiden...og jeg kan blot konstatere, at denne weekend er gået meget hurtigt...og i morgen begynder igen en lang uge...

Næste weekend er programmet noget mindre hårdt og det passer mig glimrende, da det nu er på høje tid at få lavet noget i haven...! :)

Eftersom jeg købte fire svenske haveblade i dag, har jeg også fået nogle nye ideer, der gerne skulle omsættes til praksis næste havesæson...bl.a. nogle meget smarte stabelbare opbevaringskasser til f.eks. æbler...som man selv kan bygge (man=manden i huset ;)


3 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig weekend med familien. Jeg elsker de svenske haveblade, de kan virkeligt få gang i drømmene og så er de fyldt med god inspiration.
    Jeg kan huske du var på en stor havemesse i Sverige i foråret, har du et link til hvor det er og hvornår. Jeg har søgt på nettet men kan ikke rigtigt finde det.
    Rigtig god mandag til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Hvis du klikker på fanen havemesser 2014, er der link til Vor Trädgårdmessen....:)

      Slet