søndag den 21. september 2014

Fristet over evne - igen!

Jeg er begyndt at sige til mig selv, at jeg ikke behøver købe flere løg, da jeg alligevel altid har mas med at finde plads til dem...

...men det er som om jeg ikke rigtigt lytter til mine kloge ord..

I fredags kom jeg i hvert fald hjem med:

12 Allium 'Purple Sensation'
10 Allium ' Mount Everest'
10 narcisser 'Minnow'
10 narcisser 'Ice King'
10 hyacinter 'City of Harlem'
10 tulipaner 'Praestans Fusil'
3 Frittilaria Imperialis Rød
25 Puschkinia 'Libanotica'
10 hyacinter 'Amethyst'
10 tulipaner (papegøje) 'Texas Gold


Det lyder jo egentlig ikke af ret mange, men når man så lige tilføjer 4-500 tulipanløg + 100 krokusløg (der stod i højbedene i foråret) samt de løg jeg "kom til" at købe med hjem fra "Garden Living Fair"... så forstår man nok bedre mine formaninger til mig selv... :)


200 botaniske krokus og 60 narcisser tog jeg med hjem fra Garden Living Fair - samt min fødselsdagsgave til mig selv (var på udstillingen på min fødselsdag) -en smart håndluger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar