søndag den 24. april 2005

Diskrimination på mingler.dk!

Nysgerrig som jeg er, måtte jeg da - også - lige se, hvad det der Mingler.dk var for noget. For at kunne se mere af sitet, er det nødvendigt at oprette en profil - så jeg valgte "Opret profil" - og så lukkede jeg vinduet igen... for da jeg så listen over valgbare interesser var der ingen grund til at oprette en profil i det hele taget. Sitet er tydeligvis lavet af folk, der ikke interesserer sig for motorcykler! Eller også vil de bare ikke have motorcyklister som profiler?! ;o) Hvis man interesserer sig for biler, kan dette afkrydses, hvorimod motorcykler ikke findes på listen. Fnys! Biler har pr. definition to hjul for meget og er kun interessante, når man skal have hjembragt større indkøb såsom kattegrus, pottemuld eller andre større ting! Ej heller katte (eller bare kategorien "dyr") er at finde på listen, så uden mulighed for at kunne afkrydse de to vigtigste "interesser" i mit liv, er der jo ingen grund til at oprette en profil :o) Spøg til side - det virker som et udmærket koncept, for rigtig mange mennesker, men jeg er næppe i "målgruppen", eftersom jeg langt det mest af tiden er bedst til at mingle i mit eget (og kattenes) selskab ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar