onsdag den 13. april 2005

Mødefri dag. Jubi :o)))

Derfor kunne jeg - endelig - prøve at være tidligt hjemme. Onsdag er den eneste dag, jeg har tidligt fri - kl. 12 - men de sidste par onsdage har der været eftermiddagsmøder, så det var en fryd at kunne sætte mig på mc'en allerede lidt over 12 :o)) Lige før jeg tog afsted, fik jeg forøvrigt afleveret engelsk-prøvematerialet på kontoret - 20 dage før deadline - skønt! Så mangler kun de to tyskprøver. Egentlig burde jeg "få noget ud af dagen", - læs: oprydning - men efter de sidste 4 dages arbejdsræs med engelskprøven plus det faktum, at det føles som om jeg skal til at være snottet - Er i gang med Kan-Jangkur - har jeg besluttet mig for at hytten bare må "flyde" - jeg er temmelig udkørt og trænger kun til at hvile mig - så tror jeg smider mig på sofaen og smider en film på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar