tirsdag den 26. april 2005

Tiden skal bare gå her til formiddag

Kender du det? At sove så længe (10 timer) at du er nødt til at stå op allerede kl. 9, fordi du har fået ondt i ryggen af at ligge stille i så mange timer? Sådan havde jeg det her til morgen - og det passer mig rigtig dårligt. Jeg har intet imod at møde sent, som jeg gør om tirsdagen; det er aldeles pragtfuldt at slippe for morgentrafikken, men det er faktisk lidt irriterende at vågne så tidligt som kl. 9. Jeg skal nemlig ikke ud ad døren før kl. 11.30. Det er ikke fordi, der ikke er mange ting, jeg kunne gå i gang med, men jeg bliver temmelig ineffektiv, når jeg hele tiden skal holde øje med uret. Jeg mister koncentrationen, når jeg ikke bare kan lade mig opsluge af et eller andet projekt. Så enden på denne formiddag bliver jo nok, at jeg kører til skolen indenfor den næste times tid. Hvis jeg nu havde en hel skoleuge at se frem til, ville jeg finde det irriterende at møde for tidligt i dag, men da jeg kan køre fra jobbet kl. 14.30 i morgen og vide jeg har fri t.o.m. mandag (Ok, har et 1½ times møde kl. 15 mandag) så er det til at holde ud :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar