torsdag den 13. oktober 2005

En pludselig indskydelse på hjemvejen...

... fik mig til at gøre holdt hos slagteren i en af de små byer jeg kører igennem til/fra job. Derfor står der nu to gryder og snurrer på komfuret - den ene med kartofler, der skal moses til kartoffelmos, den anden med benløse fugle.

Jeg kan slet ikke huske, hvornår jeg sidst har fået benløse fugle - det må være mindst 3-4 år siden - på trods af at det faktisk er en af mine yndlingsretter.

 Jeg indkøbte 4 "fugle" med masser af røget spæk i. Regner med at kunne spise 2 af dem til aften - og resten kommer så i fryseren, så der er nem og lækker mad til en anden dag :o)

 Nøj, hvor jeg glæder mig til at spise!!!!
 

UPDATE: Manner, hvor det bare smagte himmelsk! :o)

Kan du lide benløse fugle?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar