mandag den 31. oktober 2005

Så er der ikke længe til vintersæsonen starter

Jeg er stadig ikke synderlig begejstret for vinter - det bliver jeg vist aldrig - men det er sjovt nok, som om tanken om vinter ikke er nær så slem i år ;o) Heller ikke selvom min lækre røde Yamaha XJ 600 S snart skal i vinterhi. Sidste år affødte den tanke jo ellers en del deprimerede indlæg her på bloggen:

  Lettere nedtrykt sindstilstand under opsejling...
  Pokkers til MØGVEJR!!!!!
  En sorgens dag

 Men - som regelmæssige læsere af denne blog ved, så har undertegnede i år gjort, hvad hun kunne for at minimere vinterdepressionen så meget som muligt;

 For det første ved at have anskaffet sig en VINTER-MC - en sølvfarvet Yamaha YBR 125, som snart skal afhentes - og for det andet ved at have fundet sig en mcklub :o)

 Selvfølgelig kan vinteren også i år vise sig fra sin værste side og umuliggøre al kørsel på tohjulede køretøjer - det plejer højst at dreje sig om 5-6 dage, hvor føret er umuligt, hvilket er irriterende, men dog til at leve med - men dét der gjorde vinteren sidste år noget så forbasket, var, at jeg var henvist til at tøffe afsted på min 45'er, når vejret tillod tohjulet kørsel... og dét er totalt frustrerende, når man først er vant til at køre mc, skulle jeg hilse og sige *G*

 Apropos kørsel så nåede jeg 2371 km i oktober og er i det samlede regnskab for 2005 foreløbigt oppe på 16757 km ;o)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar