tirsdag den 18. oktober 2005

Ah - atter hjemme i varmen :o)

 Brrrrr - det var noget af en kølig fornøjelse at køre til Skåne i går og hjem i dag - på trods af overtræksdragten.

Tror seriøst jeg må overveje en rigtig vinterkøredragt; der er altså ikke megen varme i læder! Læderdragt + overtræksdragt var varmt nok på 45'eren - også om vinteren - men det giver godt nok ikke meget varme, når man kører 110 km/t i kun 10 grader. *G* (Chillfaktoren er i hvert fald under 0 grader)

 Jeg trådte ind ad døren kl. 18.30 og kunne så lige nå at tømme topboksen, smide overtræksdragten og næsten få varmen, førend jeg kørte ud i klubben, hvor jeg var et par timer.

Nu nyder jeg så at sidde indenfor i varmen - og det næste stykke tid kommer til at gå med ajourførings-læsning af diverse blogs.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar