lørdag den 1. oktober 2005

Ikke meget ved at have weekend...

 ... når man vågner med en hovedpine, der bare ikke vil gå væk samt et irriterende hold i nakken. Havde ellers rigeligt med planer for hvad lørdagen skulle gå med, så søndagen var fri, bl.a. tøjvask, indkøb, oprydning og forberedelse til næste uges undervisning.

 Det eneste jeg har nået, er at få købt ind - og jeg skal lige love for, der blev købt ind. En hel indkøbsvogn blev fyldt op, inkl. en sæk med 15 kg solsikkefrø. 

Normalt ville sådan et indkøb tage 2-3 ture på 45'eren, men lige i dag skulle min udlejer alligevel ned og handle - og så kunne jeg jo få et lift med. Sådan noget gælder det om at benytte sig af ;o)

 Nå, men jeg vil se om ikke en lille lur kan få den forbistrede hovedpine til at forsvinde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar