søndag den 26. februar 2006

... og jeg kunne ikke dy mig

Da jeg jo alligevel skulle ned efter dagens aviser samt lidt til aftensmaden, kunne jeg jo lige så godt køre "lidt" ekstra (ca +40 km *G*) - når nu vejret var så aldeles smukt.

 På vejen hjemad trillede jeg lige ind forbi min plantepusher - og så kunne jeg jo ikke dy mig for at "proviantere" lidt forår.

 Nu er det jo begrænset - yderst begrænset faktisk - hvad jeg kan have i topboksen (især når jeg lige har købt ind!) så jeg måtte nøjes med 5 potter - men oh, hvilke potter!

 Den eneste plante, der allerede er i fuldt flor, er primulaen nedenfor - for de andre potter, tager det nok lige et par dage, men så kommer der også dejlige farver i min stue. De andre 4 potter var: gul/rød tulipan, blå mini-iris, tete-a-tete og lysegule påskeliljer.

 Øj, hvor jeg glæder mig til at se alle de glade farver i fuldt flor :o)

 Forøvrigt, så blev dagen i går en rigtig hyggelig dag - hvilket jeg jo også forventede :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar