fredag den 10. februar 2006

Verden er godt nok lille!

Ja, ikke fordi det kommer som nogen overraskelse - at verden er lille, altså... :o)

 Benyttede mig lige af den-til-tider-skinnende-sol i eftermiddags og trillede en lille tur. På vejen hjem kørte jeg ind på en tankstation for at proviantere en smule inden weekenden.

Jeg står så ved kassen og skal til at betale, da ekspedienten udbryder: "Hvad i alverden laver du hér, Esther?"

Jeg kigger nærmere på ham og opdager at det sørme er en af mine tidligere elever! (Var klasselærer for ham for 5 år siden)

Jeg ved ikke hvem af os, der var mest målløs over, at det viste sig, at vi nu begge boede i denne landkommune - men sjovt var det i hvert fald.

Var forøvrigt en smule imponeret over at han kunne genkende mig - jeg havde jo styrthjelm på - den var godt nok "klappet op" - men alligevel!

Men jeg må jo så se ud fuldstændig som for 5 år siden - og det kan jeg jo kun tage som et kompliment! *GG*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar