tirsdag den 7. februar 2006

Skulle nu egentlig sidde som passager i en bil...

 ... på vej til stationen for endnu en dag at få "glæde" af det offentlige transportsystem....men! - da jeg kom ud ad døren her til morgen føltes luften nærmest mild, det meste af sneen fra i går var smeltet og termometeret sagde 5+C.... ... så min betænkningstid var ikke lang; "Jeg tager sgu mc'en!! Så slipper jeg for bøvlet med telebussen i aften."

Som sagt så gjort. Dvs. har ikke taget mc'en endnu - jeg skal jo først møde 10.30 i dag.* Så nu kan jeg sidde her og spise lidt morgenmad i fred og ro, tænde for morgen-tv kl. 7 og så sidde og hygge mig, indtil jeg så tager afsted omkring 9-tiden.

Det er slet ikke så tosset :o)

  *Og ja, når mc-kørsel er umulig pga vejret, så må jeg stadig afsted kl. 6.15 - også om tirsdagen - så der er vel ikke noget at sige til, jeg ikke altid er lige begejstret for sne?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar