tirsdag den 10. oktober 2006

Forskud på Italiens-turen

2228
1
2006-10-10 22:19:11
2006-10-10 20:19:11
Skal på kursus inde i storbyen i morgen. Ville normalt tage mc'en derind, da jeg jo ikke er synderligt begejstret for DSB, men lige i morgen tager jeg toget. Jeg gider ikke at skulle slæbe rundt på rygskjold og køredragt hele dagen. Efter kurset har jeg aftalt at mødes med veninden. Det er år og dage siden vi sidst har været lidt rundt i byen sammen. Lur mig om ikke vi skal ind i et par boghandler og CD/DVD-shops, det kunne i hvert fald ligne os. Aftensmaden indtager vi formodentlig på en eller anden italiensk restaurant - vi skal jo lige tage lidt forskud på vores snarlige Italiensrejse :o) Åhr, hvor jeg altså glæder mig HELT VILDT til den Italienstur! (Har muligvis ytret ovenstående før *G*) P.S. I følge DMI skulle der være 24 grader i Rom på søndag - det kan jeg lige holde ud :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar