lørdag den 28. oktober 2006

"Ikke mere vin til den dame!"


1
2006-10-28 21:45:01
2006-10-28 19:45:01
Det gør det selvfølgelig til en billig måde at nyde vin* på, eftersom en flaske holder flere dage, men det er også en smule upraktisk allerede at kunne mærke det efter 1-2 glas - på trods af jeg kun drikker vin i forbindelse med måltider - og derfor være nødt til at skifte vinen ud med vand resten af aftenen. Især fordi jeg synes at min nuværende vinfavorit (Verdicchio dei castelli di jesi) smager kanongodt - i særdeleshed sammen med italiensk mad. En anden -til tider ret upraktisk detalje - er at jeg bliver snorksøvnig af at få vin - så det kan da godt være det er lørdag aften, men jeg skal altså sove lige om lidt...! Godnat! * vin= hvidvin. Kan ikke lide rødvin - sådan noget surt sprøjt *GG*

0

Ingen kommentarer:

Send en kommentar