søndag den 11. november 2007

Brok skal der til...!

Åbenbart!

Jeg synes jo ikke rigtig, jeg får noget særligt ud af mine weekender, - udover skolearbejde, that is - men det gælder så ikke for denne weekend. Måske fordi jeg brokkede mig over det i fredags?!

Ikke nok med at hele hytten blev opryddet og rengjort i går, i dag gjaldt det så udendørs arealerne.

Jeg tog mig nemlig sammen, da jeg kom hjem fra klubben - og gik i gang med vinterklargøringen af terassen.

- Bænken og bordet blev flyttet over i skuret
- Haveslangen, vandkanden og haveredskaberne røg samme vej
- Langt størstedelen af krukkerne blev samlet på terassen
- Mejseboldeholderen blev flyttet (nemmere sagt end gjort)
- 100 blomsterløg blev lagt
- Begonieknoldene blev taget op

Jeg fandt også et enkelt hyacintløg, med en lille smule grønt i toppen, så det kom med indenfor og blev sat i et hyacintglas og fik en "hat" på.

Nu er eet hyacintløg slet ikke nok, så hvis det ellers holder tørvejr i morgen, skal jeg vist lige have anskaffet mig nogle flere + hyacintglas.

Det er så meget godt alt sammen - men til gengæld har jeg nu en del hængepartier mht. skolearbejdet, men for pokker, hvor har det været dejligt at lave noget andet! Endda uden særlig meget dårlig samvittighed :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar