lørdag den 24. november 2007

Noget af en overraskelse.

Igennem det sidste års tid har jeg fået mere og mere bøvl med min vaskemaskine (Okay, det er ikke min, men den som er en del af mit lejemål).
For flere måneder siden begyndte den at lække vand ud på køkkengulvet, når jeg vaskede. Det kunne jeg leve med, jeg vasker for det meste kun tøj ca. en gang om ugen og så smider jeg bare et par klude på gulvet, så det ikke sejler.

I søndags gik det så helt galt for maskinen - udover at den naturligvis stadig lækkede vand, så ville den pludselig ikke lukke vandet ud og derfor heller ikke centrifugere.

Naboen var nede og kigge på den. Det lykkedes ham at få den til at køre igen, så jeg kunne vaske færdigt, men som han sagde: "Den skal altså have en ny tromle, den gamle er færdig".

Mandag eftermiddag kom jeg så hjem fra job - og studsede noget, da jeg kom ind ad døren. Der var flyttet rundt på en del af mine møbler og ting! Det fattede jeg jo ikke ret meget af - indtil jeg kom ud i køkkenet:

Der stod en splinterny vaskemaskine! Wow!

Min udlejer havde simpelthen gjort kort proces med den gamle.

I dag har jeg så taget den nye maskine i brug - og den er jo helt fantastisk!

For det første er den næsten lydløs og for det andet, så forbliver gulvet tørt!

Dét er skisme en ny oplevelse!

Nu kan jeg rigtig mærke, hvormeget det har irriteret mig med alt det vand på gulvet *G*

Jeg er i gang med tredje maskine - men så er det også slut for i dag.

Tørrestativet er ved at være fyldt - og jeg skal desuden snart ud af døren :o)

Men - det er slet ikke løgn, når jeg siger, at jeg faktisk glæder mig til næste gang, jeg skal vaske! *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar