torsdag den 22. november 2007

Hvad er lige fidusen med Facebook?

I går tilmeldte jeg mig Facebook - ikke fordi jeg har ret meget anelse om, hvad man i det hele taget bruger skidtet til. (Ligesom jeg heller ikke har sat mig ind i, hvad MySpace skal gøre godt for). Umiddelbart ligner begge dele bare ikke-livsnødvendigt tidsfordriv.

Hvorfor har jeg så tilmeldt mig Facebook i det hele taget?

Jamen, der er svaret jo klart. Der er oprettet en "gruppe", der har med yndlingsbandet at gøre - og jeg skulle da nødig gå glip af noget *G*

Så jeg logger altså troligt ind på Facebook for lige at se, om der er sket noget i "gruppen" og så logger jeg af igen. Det tager under 5 min. hver gang.

Så hvordan folk kan blive "fanget" af konceptet og kan tilbringe timer derinde - det fatter jeg ikke rigtigt?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar