onsdag den 21. november 2007

...og han er stadig lige lækker.

Ham der, min nevø :o)

Men det var godt nok ikke nemt at komme ind til København i går. Midt på Frederikssundsvej besluttede kæden sig nemlig for at hoppe af - sådan helt bogstaveligt - og så er det sgutte nemt at køre mc!

Heldigvis har jeg Tophjælp - og efter godt 45 min kunne jeg fortsætte til min destination.

Hele eftermiddagen tilbragte jeg med at beundre nevøen , for filan da, hvor er han bare dejlig :o)

Da jeg kørte hjemad, tænkte jeg, at det nok ville være smart lige at køre en tur forbi klubben og få tjekket kæden. God ide, for den er simpelthen ved at være færdig, så jeg skal have bestilt nyt kædekit.

Jeg var først hjemme ved 22-tiden og så stod der forberedelse på programmet. På et alt for sent tidspunkt, med det resultat, at jeg først kom op 20 min før jeg skulle ud ad døren i morges - og med en hovedpine af rang. Doh! Skulle tro det var mandag i dag!

Nå, men jeg fik taget mig en dejlig, lang skraber på 3 timer på sofaen i eftermiddags - og nu er hovedpinen endelig forsvundet - sådan da.

Det varer nok ikke længe, før jeg vader i seng - men indtil da hører jeg naturligvis TV2's nye album "For dig ku' jeg gøre alting". Det er muligt anmelderne ikke er så begejstrede, men det er ikke mit problem, for jeg synes den er fed!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar