lørdag den 25. april 2009

Endnu mere italiensk

2009-04-25 20:05:10 2009-04-25 18:05:10 Hovsa! Det kan åbenbart slet ikke blive italiensk nok i dag. Ihvertfald er jeg for et øjeblik siden gået i gang med at brygge en kop kaffe! Faste læsere af denne blog vil formodentlig straks udbryde:
- Jamen hov, du kan jo slet ikke lide kaffe!
og deri har de ganske ret. Der er faktisk kun een undtagelse - og det er kaffe i tiramisúen - der kan den jo slet ikke undværes. Nå, jeg skal ud og røre mascarpone sammen med æg og hvad der nu ellers hører sig til. Denne gang bytter jeg forøvrigt Marsalaen ud med Amaretto. Det kan kun blive endnu bedre, har jeg hørt fra pålidelig kilde :o) P.S. Vidste du forøvrigt, at den direkte oversættelse af tiramisú er "Træk mig op!" ??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar