torsdag den 16. april 2009

Jeg kan ikke huske...

2009-04-16 15:37:22 2009-04-16 13:37:22 ... hvornår jeg sidst har haft tid taget mig tid til at læse. Det meste af fritiden er det sidste halve år gået med håndarbejde af den ene eller anden slags samtidig med tv-kigning og her på det sidste har den tohjulede taget en hel del af fritiden (Ikke at jeg beklager mig over det!). Men i dag skal jeg altså læse, har jeg bestemt! Det eneste jeg har læst de sidste mange aftener har været italiensk grammatik lige inden sengetid eller italiensk-lektier. Nu trænger jeg til noget fantasy! Min yndlingsbibliotekar har anbefalet mig serien "De sorte troldmænd" af Trudi Canavan og fluks fremskaffet alle 6 bind i serien. Jeg hentede dem på vej hjem fra job.... og nu kalder sofaen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar