søndag den 26. april 2009

Småforelsket

 2009-04-26 09:52:11 2009-04-26 07:52:11 Jeg sad jo og kiggede kameraer ret længe i går aftes - og jeg tror altså jeg er en smule lun på Olympus' Mju-kameraer. Især Tough-kameraet. Det ser ud til at den kameraserie kan opfylde alle mine krav, bortset fra batterikravet (...og det overlever jeg snildt, sålænge de andre krav opfyldes.) Jeg fandt en noget mere detaljeret, teknisk udpensling hos Pixmania og der kan man selv jeg se, at den kan tage billeder helt tæt på (alt efter hvilket kamera) Nu har jeg printet de tekniske detaljer ud for to forskellige Mju-kameraer. Dem vil jeg så vise B. i dag og så må jeg se, hvad han vil råde mig til at købe.

  Olympus Mju 9000
Optisk zoom 10x
Digital zoom ....................................... 5x
Minimal afstand 1 cm
Normal afstand Fra 50 cm til uendeligt
OlympusMju Tough 8000
Optisk zoom 3,6x
Digital zoom ................................... 5x 18x i kombination med optisk zoom
Minimal afstand Fra 0,2m til uendeligt i vidvinkel Fra 0,3m til uendeligt i teleobjektiv Super makro-tilstand op til 2 cm
Normal afstand Fra 0,5m til uendeligt i vidvinkel Fra 0,5m til uendeligt i teleobjektiv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar