søndag den 12. april 2009

Planer er til for at laves om!

2009-04-12 11:44:11 2009-04-12 09:44:11 Uha, i dag og i morgen bliver dage, der bare skal overstås. For de bliver godt nok kedelige. Når jeg om lidt har provianteret, står resten af dagen + dagen i morgen på skole, skole, skole og evt. lidt oprydning. Jeg nåede nemlig ikke ret meget i går aftes. En pludselig indskydelse - og 1 time senere sad jeg sammen med gode gamle venner, jeg ikke har set i 7-8 år. Snakken gik og det samme gik tiden.
- Nej, nu skal jeg vist hjemad!
sagde jeg ved 0.30 tiden....men så skulle jeg lige høre endnu en historie....og så var klokken pludselig over 2! kunne jeg komme op af den bløde sofa. Til gengæld kunne jeg så ikke komme op i morges. Først her kl 11 fik jeg øjne. ARGH! Men for filan hvor var det hyggeligt! Så vi var helt enige om, at det snart skulle gentages.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar