mandag den 24. maj 2010

Det samme hver gang

Det er lige så sikkert som amen i kirken, for det sker hver eneste gang. Speedy gider ellers sjældent ligge på min seng, men hver eneste gang jeg har lagt rent sengetøj på, er han der som en mis...(!) og jeg når slet ikke at lægge sengetæppe og pyntepuder på sengen.

 Denne gang kom Capriccio dog først; han sprang op i sengen allerede mens jeg lagde sengetøjet på. Jeg ved ikke, hvorfor de har det sådan med rent sengetøj?!

Normalt siger man jo at katte f.eks. elsker at lægge sig i en vasketøjskurv med beskidt tøj, fordi det så dufter dejligt af deres ejer...! Det kan man jo ikke just sige om rent sengetøj. Næ, jeg tror, at de synes, det er helt vildt dejligt med noget, der ikke lugter (Udover renvasket) så det rigtigt kan komme til at lugte af dem! (Heldigvis ikke stærkt nok til at mennesker kan lugte det!)




 Der går forøvrigt ikke mange minutter før de begge er i gang med kattevasken.

 




 ...og sådan hygger man sig altså som kat på rent sengetøj :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar