torsdag den 10. februar 2011

Lidt forår fra Fakta

På vejen hjem trillede* jeg forbi Fakta da jeg trængte gevaldigt til en smule forår og det fik jeg. For femten kroner forår:

 

 Ah! Lidt nyt til køkkenvindueskarmen blev det også til. Ranunklerne ser forfærdelige ud nu, så der skulle lidt nyt til. Det blev til 3x perlehyacinter.

Tror jeg det næste stykke tid vil nøjes med at købe løgplanter (som om!), for de kan jo komme ud i haven bagefter. Som det ses ser primulaer og juleklokker stadig fine ud :o)

 

  * Yep, kørte motorcykel på job. Gjorde jeg også i går. Dejligt, omend en anelse køligt. I morgen står den dog på bus, for det regner nu og med vejtemperaturer omkring 0, så skal jeg ikke nyde noget - da slet ikke nu jeg har mulighed for at tage bussen...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar