torsdag den 20. juni 2013

Det kan ikke anbefales...

...at få et ildebefindende om natten, når man befinder sig på et hotel i Vestjylland....! Skal nok undlade detaljer.

Faktum er, at jeg - heldigvis - er kommet helskindet, omend groggy, hjem her til middag. Er stadig groggy, så det er kun blevet til en kort tur i haven. Jeg orker ikke ret meget.

Dagens "højdepunkt" har været kattenes leg (og drab) på de mus, der åbenbart har invaderet matriklen i mit fravær?!

To døde mus i haven - og så fandt jeg lige en under et møbel indendøre, som kattepasseren ikke har bemærket ;)

3 kommentarer:

  1. Nej da!!! Håber du er ok - sikke da en forskrækkelse. Håber du bliver undersøgt for at forhindre gentagelser. Håber du får en god nats søv.

    SvarSlet
  2. Nu var der "bare" tale om mavebøvl, der gav lidt feber....men det var nu slemt nok, når man er så langt hjemmefra...
    Har det dog noget bedre i dag, så har da tænkt mig at tage på job om lidt. :)

    SvarSlet
  3. Uha det lyder da ikke rart. God bedring til dig!
    Håber du blir´ frisk til weekenden...
    Kram fra OddStyle

    SvarSlet