torsdag den 25. juli 2013

Hurra - netdøre!

Det er jo ingen hemmelighed, at jeg ikke er superbegejstret for (for) høje temperaturer. Ikke så meget pga. temperaturen, men pga. luftfugtigheden, som gør mig utilpas og ugidelig.

Derfor har det at sove heller ikke været det mest behagelige de sidste par uger, eftersom jeg kun har kunnet sove med lukket dør/vindue i soveværelset, der ikke vender ud mod den kattesikrede del af haven. 

25-27 grader derinde om natten har mere været reglen end undtagelsen!

Ikke noget at sige til, at jeg tit er vågnet med hovedpine.

Siden mandag har det dog været et overstået kapitel. Da fik jeg nemlig mine nye net-"døre". Det er ikke sådan nogle, der kan åbnes, så "net-rammer" ville nok være en mere korrekt beskrivelse.


Jeg er dog ret ligeglad med hvad jeg skal kalde dem, for de VIRKER! Mit soveværelse har nu en behagelig temperatur :)

De første dage skulle kattene undersøge nettene grundigt og især Felix tager sig stadig en klatretur for at se, om der dog ikke skulle være et smuthul eller to... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar