lørdag den 8. maj 2004

Lørdag eftermiddag i selskab med Jack the Ripper.....

...er lige præcis hvad jeg vil få de næste par timer til at gå med, indtil veninden dukker op med manden og vi skal i biffen....

 I dag kom der nemlig post fra Laserdisken, og endelig kan jeg gense alle tiders bedste filmatisering af Jack the Ripper gåden, nemlig tv-serien (2 dele) med Michael Caine i hovedrollen som Inspector Abberline. :o))))


At den så er helt uden undertekster overlever jeg snildt...omend jeg gerne havde set den var med...så også ikke-engelskkyndige ville kunne se den...:o)

Hovedsagen er at jeg endelig kan gense den - har ikke set den, siden tv3 viste den en gang i 89....så nu har jeg slet ikke tid til at sidde her mere.....jeg vil begive mig til de skumle gyder i Whitechapel, London 1888........

Hvad skal DU lave i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar