tirsdag den 25. maj 2004

...og dagens prøve gik over al forventning...

...men jeg er godt nok også træt nu - så det varer ikke længe, før jeg skal se dyner.

Dagens engelskprøve gik rigtig godt for næsten alle mine elever - et flertal af dem fik ovenikøbet en noget højere karakter end jeg havde forventet - og det er jo dejligt som lærer at opdage man faktisk har fået lært dem en hel del i løbet af året, på trods af man nogle gange (=læs rigtig mange gange) har revet sig i håret af frustration over hvor lidt de kunne :o)

Så, jeg er rigtig glad over dagens forløb :o)))

Mht. de to elever, omtalt i går, så mødte den ene op :o)

I morgen har jeg lige et par møder og så ellers fri.

Torsdag er mit andet engelskhold så til prøve og så er jeg færdig med at være eksaminator i år :o))

Så skal der bare lige læses tekster til mit 2 dages-censorat.....og så kan jeg 100% koncentrere mig om ...!

Hav en god aften :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar