tirsdag den 18. maj 2004

YES!!! Sidste skoledag i morgen....!!

Ikke mere forberedelse på denne side af august :o) og ikke flere undervisningstimer :o)))

Misforstå mig ikke - jeg holder rigtig meget af mit job og også de unge mennesker, men altså....10. klasse elever gider NADA de sidste dage inden sidste skoledag....så det er hvert år en lettelse at få afsluttet skoleåret, så der "kun" er de mundtlige prøver tilovers....+ rettelse af stilene fra de skriftlige prøver...:o(

Jeg nyder denne tid af skoleåret hvert år. Vi knokler løs indtil da, da vi kun har 28 skoleuger (en normal folkeskole har 40!) men vi arbejder stadigvæk det antal timer om året vi skal - bare på kortere tid.)

Det betyder vi ofte er på skolen til 17-18-19 om aftenen (undervisning til 15-16 og derefter møder).....og derfor er det ekstra dejligt at "det værste nu er overstået"....:o)

Fra nu til skoleopstart i august har jeg kun tilbage at forberede mig på mine to holds prøver samt mit censorat. 3. juni er prøverne overstået for mit vedkommende.

Derudover er der lige et par møder og dimmisionsfesten d. 17. juni.....så jeg kan allerede nu begynde at slappe af.....!

Nå ja....slappe helt af, kan jeg ikke.....men mere om det....når tiden er moden.......*gnæk*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar