torsdag den 2. december 2004

Dovendag nr. 2

Har atter dovnet en dag; skønt.

 I modsætning til igår kom jeg dog udenfor døren i dag, da jeg lige skulle en tur i banken med en stak girokort. På hjemvejen blev der så også lige handlet i den lokale SuperBrugsen.

 Vel hjemme igen ved middagstid, blev de næste par timer tilbragt på sofaen med masser af læsestof; EB, BT og Samvirke (der kom for et par dage siden) - og så det sjove: Touring Nyt og DMCbladet. Derefter tv-kigning i et par timer.

 Nu har jeg så endelig rejst mig fra sofaen for at sætte mig til pc'en, for første gang i dag. Overvejer egentlig at gå i seng og læse i stedet for, men kigger nok lige ind i Sacred-verdenen først, selvom jeg ikke lige er i det store spillehumør i dag. ...og så er det jo i morgen Speedy bliver to kugler lettere...forhåbentlig uden efterfølgende komplikationer...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar