søndag den 5. december 2004

Stresset december? Ikke her :o)

Det er jo ingen hemmelighed, at jeg aldeles ikke er begejstret for vintermånederne.

I år er december dog ikke så slem, af den simple årsag, at jeg har en næsten tom kalender :o)

 Skolens elever er i brobygning og derfor har vi ingen undervisning i de 4 uger.

Derimod har vi haft laaaaaange dage med tonsvis af møder og kurser - de var dog heldigvis blevet lagt i de første uger, hvilket betyder at jeg fra nu af har temmelig mange fridage - for nu at sige det mildt :o)

 Inden evt. sure opstød, så får elevernes deres årlige timetal, (og lærerne opfylder deres årsnorm) bare fordelt på færre uger - og derfor har både elever og lærere de fleste dage timer til 15.40.

Min kalender frem til januar ser således ud:

Mandag d. 6. Censor i engelsk (sygeeksamen)
Torsdag d. 9. Tandhygenist - derefter et par timer i selskab med min mor
Fredag d. 17. Juleafslutning på skolen - derefter julefrokost og så .... JULEFERIE

Da jeg har valgt at lægge min 6. ferieuge i forlængelse af juleferien (pga. vejret) starter jeg først igen mandag d. 10. januar. Jeg kan lige holde det ud ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar