torsdag den 3. marts 2005

Tough cases

 2010-03-03 12:28:05 2010-03-03 11:28:05 Det er jo utroligt, hvad man kan have liggende i skuffer og skabe af ting, man egentlig bare burde smide ud/give væk. Min bibel "For Packrats Only" indeholder bl.a. en liste, der hedder "Miscellaneous clutter - tough cases" og jeg kunne ikke lade være med at grine (og føle mig mere eller mindre ramt...!) Et par eksempler: Plasticbestik har en fantastisk evne til at formere sig, eftersom vi gemmer de overskydende fra skovture og fester. Nogle gange også det brugte bestik, som bliver vasket af, så det kan bruges en anden gang - og næste gang vi så skal holde fest/på skovtur, køber vi nye! Lys og lysestager Hvem har ikke lysestager stående, der aldrig bliver brugt? Og hvad med alle de der lys du købte, ikke fordi de var kønne, men de var billige (!). Hjul Vi beholder hjulene fra legetøj/møbler, der forlængst har forladt matriklen. Det kunne jo være, man kunne få brug for dem på et tidspunkt...! Plasticblomster som man har vundet i en skydetelt, fået af en gammel kæreste etc. etc. De er supergode støvsamlere. Servietter til enhver lejlighed er altid gode at have - og tit er de jo på tilbud! ... og nu må I lige have mig undskyldt; Jeg skal have smidt et par plasticblomster ud! ...og nu ligger de bukket sammen ude i skraldespanden :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar