onsdag den 16. marts 2005

Ikke nemt at blogge i disse dage!

2005-03-16 15:54:38 I starten af ugen tog det 4-8 forsøg før indlæggene ”gik igennem” – i dag har jeg forsøgt at logge på blogger.com siden kl. 13! Først nu lykkedes det! Nå - men det kan nu ikke ødelægge min altoverskyggende, sprudlende glæde! Jeg har det som et barn har det d. 23. december – MAND, hvor er der bare alt for længe til i morgen!!! En hel sommerfuglekoloni har etableret sig i min maveregion – det er for vildt det her. Tænk, at man kan glæde sig så meget! Det må skyldes det faktum, at det er FØRSTE GANG nogensinde i mit liv, jeg ikke skal føle nogen som helst ”klumper af frustration” i maven, når jeg møder mc’er i trafikken – jeg er nemlig selv een af dem fra i morgen!!! Egentlig lidt sjovt at det i morgen også er lige præcis eet år siden, jeg beklagede mig helt vildt over ikke selv at kunne køre mc – den gang kunne jeg jo ikke vide, at jeg ville få kortet i 2004 :o) Læs selv hér.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar