fredag den 25. marts 2005

Ingen aftensmad til mig!

Jeg kan simpelthen ikke klemme en bid mere ned. Sjældent har jeg spist så meget som i dag.

 Vi spiste på "Ærøsund" i Svendborg (Frederiksgade 11) - kanonlækker mad og portionerne er meget pæne, skulle jeg hilse og sige.

 Desuden er stemningen hyggelig, så der spiser jeg gerne en anden gang.

 Eftersom jeg havde kameraet med, blev min menu selvfølgelig også knipset:

 

 Som tilbehør til mørbraden var der kartofler og syltede agurker. Mums. ...

Og nu vil jeg gå i seng og få læst noget mere Isfolke-saga.

Har ellers fået nogle uvurderlige mapper af min faster; indeholdende bl.a. gamle breve fra familiemedlemmer helt tilbage fra ca. 1845! Men jeg er for træt til at gøre noget ved slægtsforskningen lige nu... såh...godnat derude :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar