lørdag den 19. marts 2005

Den første påskeferie-dag

Det er jo aldeles pragtfuldt at vågne op og se at solen skinner udenfor. Det passer mig glimrende, eftersom den ene af dagens "opgaver" foregår udendørs: Der skal vaskes, pudses og poleres - både mc og knallert. Venter dog lige til temperaturen er steget til lidt plusgrader :o) Dagens anden "opgave" bliver effektueret her ved PC'en. Har fra en engelsk-kollega på en anden skole lånt en CD med titlen: "The true story of Jack the Ripper". Det er simpelthen GUF for sådan en som mig, der altid mangler lyd-materiale til lytteøvelser :o)) Så der skal klippe og klistres i lyd i dag :o)) Håber på at kunne få et ret godt overblik over mulige prøvetekster her i løbet af påskeferien, det optimale ville selvfølgelig være at blive så godt som færdig med de engelske prøvetekster, har jo også to tyskprøver, der skal laves. Også i år har vi en fælles deadline for "censorpakker" på min skole; alle afleverer senest d. 10. maj og så kører vores pedel ud til de pågældendes skoler og afleverer pakkerne personligt. Det er en rigtig god måde at gøre det på, så er vi sikre på, intet går tabt i posten og at alle får afleveret til tiden. Der er stadig et stykke tid til d. 10. maj, men i år er jeg også "prøveplanlægnings-tutor" for en kollega, derfor vil jeg gerne være ekstra hurtigt færdige med mine egne censorpakker, så jeg ikke behøver tænke mere på dem. Satser på at aflevere inden 1. maj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar