torsdag den 3. marts 2005

Det er sgutte nemt at få lov til at komme på job...

 ... når man bor herude, hvor kragerne vender og der ligger et 1-2 cm lag frossent, sammenpresset sne på vejen = temmelig glat, for nu at sige det mildt. For at gøre en lang historie kort, så kan den såkaldte Telebus først afhente mig mellem 9.45-10.00 - måske lidt senere, pga. føret. At bestille telebussen til morgenkørsel er komplet umuligt, når jeg bor herude, hvor jeg nu en gang bor; Den skal nemlig køre med skolebørn og kan derfor tidligst hente mig omkring kl. 10 på skoledage. Det kan jeg ikke bruge til noget som helst og det betyder, at jeg har store problemer med at komme på job, sålænge vejen ikke er farbar på en 45'er. I mit budget indgår der nemlig ikke 240 kr om dagen til taxikørsel! Kan bare håbe på, at sneen er væk når jeg vender hjem fra Norge igen - Apropos turen til Norge i næste uge, så kan jeg bare slet ikke se fidusen i at skulle tage til Norge - vi har da rigeligt med sne her! Fnys! - jeg er dælme træt af vinteren!!! NB. Plejer at holde 6. ferieuge i januar - det er jo dér vi plejer at få sneen - men til næste år vil jeg sgutte sætte dato på, på forhånd, men have dagene i "reserve", så de ville kunne bruges i tilfælde af sådan et vejr som i disse dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar