søndag den 6. november 2005

Esther, kom så i gang! Ingen fællestur

Jeg havde slet ikke tid til at tage med på fællestur i dag, fordi jeg pt. er ved at drukne i forberedelse. Det betød dog ikke, at jeg ikke var forbi klubben - jeg skulle nemlig til møde.

 Egentlig passede det mig fint at kunne "nøjes" med et enkelt møde - og så tage hjem igen og komme videre med den forberedelse, jeg påbegyndte i fredags. Uf, hvor jeg hader, når det meste af ens weekend kommer til at gå med forberedelse - herunder stileretning. ARGH!

 Sådan gik det dog ikke! Efter mødet kørte jeg godt nok hjem - men jeg er endnu ikke kommet videre med forberedelsen.... Mødet jeg var til, affødte nemlig et par opgaver - og den slags er meget sjovere end stileretning, skulle jeg hilse og sige. Tal lige om velkomne overspringshandlinger! *G*

 Jeg er nemlig medlem af mcklubbens julefrokost-arrangements-planlægningsgruppe og eftersom julefrokosten løber af stablen i denne måned, var det yderst vigtigt, at disse opgaver blev klaret i dag. 

P.S. 22 engelske og 18 tyske stile - urettede - bortgives *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar