onsdag den 23. november 2005

Laaaaaaaang, laaaaaaaang weekend :o)

Så er weekenden begyndt for mit vedkommende - det er dog nok mere rammende at sige "perioden med de mange fridage" er startet.

 Som allerede nævnt kan jeg holde weekend fra i dag - skal først på job igen tirsdag. Godt nok bliver tirsdagen en meget lang dag, fra 8.30 til 17.30 eller senere, meeeeen mon ikke jeg overlever, når man nu tager i betragtning, at jeg derefter kan holde fri t.o.m. den 11. december? Jeg tror det ;o)

Godt nok skal jeg lige tilbringe 4 dage i Island i starten af december - det er jeg nu ikke synderlig ked af - og inden da skal jeg have afleveret prøveoplæggene til den tyskprøve jeg har i januar, men alt i alt må jeg indrømme, at kalenderen for det næste stykke tid ser ualmindelig dejlig tom ud :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar