lørdag den 27. marts 2010

Ud af 50 tv-kanaler...

 ... er der én, der viser noget interessant i aften. DR-K viser begge afsnit af miniserien "De elskende fra Pompeji". Jeg har set det meste af anden del - med engelsk tale. I aften bliver begge afsnit vist - med den originale italienske tale. Det er langt fra den bedste film jeg har set om Pompeji i år 79, men den er nu underholdende nok - og som ekstra bonus kan jeg få lyttet til noget italiensk. Jeg synes ofte at tv-udbuddet en lørdag aften er skidt, men det er dog sjældent, at udbuddet er ringe, som det er i dag. I det mindste plejer DR at vise Barnaby, men han må - naturligvis(!) - vige pladsen for endnu et talent(løst) show. Indrømmet, jeg har aldrig set mere af de der såkaldte talentshows end de få sekunder, det tager at zappe videre. Jeg bryder mig ikke om konceptet "Få dine 15 minutters berømmelse mod at gøre dig selv til grin/blive svinet grundigt til på landsdækkende tv", men nu har jeg heller aldrig forstået, hvorfor folk i det hele taget ønsker at være kendte - bare for at være det?! Desværre er den slags shows bare så umådelig populære, at DR og co. vælger at poste penge i den slags shows igen og igen og igen. Suk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar