fredag den 12. marts 2010

Rette-weekend

Godt nok står weekenden i stileretningens tegn, men hvis jeg nu "lige tager mig sammen" til at komme i gang allerede i dag, så er der da håb om, at der også bliver tid til afslapning i løbet af lørdag/søndag. Mine kasser fra Aarstiderne er endnu ikke dukket op, hvilket undrer mig lidt, da de i sidste ombæring blev afleveret før 8 om morgenen. Men - det kan jo tænkes, de har ændret på ruten i mellemtiden. Det er over et halvt år siden jeg sidst fik derfra. Senere i dag kommer en af gutterne fra klubben lige forbi og agerer chauffør, så jeg kan få afleveret mine tomme flasker og købt ind af alle de der store og tunge ting, såsom skyllemiddel, Biotex, toiletpapir, flåede tomater og anden konserves. Det bliver dejligt at få fyldt basislageret op igen. Et par blomster bliver det nok også til. Synes jeg trænger! Nu vil jeg dog som det allerførste lige smide mig på sofaen et øjeblik og nyde jeg har weekend. Jeg tager stile-bunken med mig, det kunne jo være....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar