fredag den 12. marts 2010

Frem med wok'en

2010-03-12 21:42:12 2010-03-12 20:42:12 Det er år og dage siden jeg sidst har brugt min wok.... men i dag - med alle de friske grøntsager - var det på tide at hive den frem fra gemmerne. Det bliver så ikke sidste gang, jeg bruger wok, skulle jeg hilse og sige. Den kommer frem igen i morgen, for dagens aftensmad var lige til en reprise: Olivenolie, kylling i strimler, reven hvidløg, ingefær, salt og peber blev smidt i wok'en og lidt efter lidt tilføjede jeg så gulerod i stave, broccolibuketter, en anelse soya, spidskål i strimler, en smule pak-soi i fine strimler og til allersidst et par tomater. Dertil ris og lidt mere pak-soi drysset over retten:

 

 Det smagte dælme godt. Nu håber jeg så desserten også smager godt. Det ved jeg snart :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar